fbpx

Klachtenregeling

Randstad Personenschade staat al haar klanten met raad en daad bij gedurende het gehele letselschade
traject. Onze deskundigheid en jarenlange ervaring maakt het dat wij in staat zijn om jouw schade zo
goed mogelijk te regelen. Wij willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het
soms anders. Dit vinden wij erg vervelend! Daarom vragen wij je om tijdig jouw klacht bij ons kenbaar te
maken zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing. Hieronder stellen wij je op de hoogte van
onze interne klachtenregeling.

De procedure interne klachtenregeling:

  • Je mailt jouw klacht naar: klacht@letseladvies.nl.
  • Je vermeldt hierin in ieder geval: je naam en telefoonnummer, de jurist die jouw zaak in behandeling
    heeft en de reden van jouw klacht/ontevredenheid.
  • Binnen uiterlijk vijf werkdagen ontvang je een bevestiging dat de klacht is ontvangen en in
    behandeling is genomen door één van onze medewerkers van de klachtenafdeling.
  • Gedurende de behandeling van het dossier kunnen wij je om een aanvullende schriftelijke toelichting
    vragen.
  • Indien er hierna nog onduidelijkheden bestaan omtrent jouw klacht, zal er telefonisch contact met je
    worden opgenomen om de klacht te bespreken.
  • Jouw klacht wordt binnen uiterlijk 15 werkdagen na ontvangst van de klacht of de schriftelijke toelichting
    van een antwoord voorzien.
  • De afhandeling van de klacht geschiedt schriftelijk, binnen een termijn van een maand, waarbij
    afzonderlijke aspecten afzonderlijk worden beantwoord en gemotiveerd. Hierbij wordt ook gewezen op
    de externe klachtenregeling(en).
  • Wij gaan in gesprek met jouw behandelaar over de klacht en de eventuele verbeterpunten.
  • Er zal worden getracht te komen tot een praktische oplossing in jouw zaak dan wel bemiddeling.
  • Mocht het vertrouwen niet kunnen worden hersteld, dan krijg je per direct een nieuwe behandelaar
    toegewezen. Uiteraard zal jouw zaak hierdoor geen onnodige vertraging oplopen.

Externe klachtenbehandeling

Wanneer je over een Nivre-expert een externe klacht wilt indienen, kun je via deze site lezen hoe je dit kunt doen.

Zullen wij je bellen?

Laat je nummer achter en we bellen z.s.m. terug. 



De LetselCheck©

Welkom bij de LetselCheck©. Deze test bestaat uit een aantal korte vragen (maximaal 7). Binnen één minuut kom je erachter of je mogelijk in aanmerking komt voor een schadevergoeding. Bij twijfel kan je altijd contact met ons opnemen.

Hoe lang geleden vond het ongeval plaats?

 

LetselAdvies.nl