Bij een ongeluk kan de schade flink oplopen. Soms is er niet alleen schade aan het voertuig, maar ook letselschade. Ondanks dat jij behoorlijk van slag kan zijn, is het goed om na een ongeval zo snel mogelijk te handelen.
Dan wil je natuurlijk dat je snel iemand aan de lijn krijgt die jouw vragen kan beantwoorden. Iemand die jou bijstaat en je niet verder hoeft door te verwijzen.
Daarom zorgt VOIPZeker voor de technologie achter de melding.
Wanneer jij belt met gewone vragen zorgt de het Unite-belplan van VOIPZeker voor een juiste routering. Spoedgesprekken worden gescheiden van de dagelijkse vragen waardoor iedereen met de juiste snelheid wordt geholpen die nodig is.
Natuurlijk zorgt de Unite Centrale van VOIPZeker voor de juiste routering van een gesprek zodat jij altijd de juiste afdeling terecht komt.
Noodgeval 24/7 bereikbaar
Buiten openingstijden zorgt de technologie van VOIPZeker ervoor dat jij in een spoedgeval ook geholpen wordt zodat je in het weekend niet hoeft te wachten tot maandag maar direct een melding kunt maken van het letsel of het verkeersongeval. De medewerkers kunnen jou dan direct adviseren in hoe jij moet handelen en wat je allemaal moet regelen.
Jij geeft aan wij doen de rest
Stel dat het zo druk is dat je op het moment dat jij belt niet direct geholpen kan worden door een letselschadeadviseur dan zorgt de Unite technologie van VOIPZeker voor een mogelijkheid waarbij je direct teruggebeld wordt op het moment dat er een lijn vrij komt. Zo hoef je niet onnodig te wachten en kan jij je concentreren op de situatie en mogelijk je medepassagiers.
Natuurlijk moet je na een ongeluk diegene die het ongeval heeft veroorzaakt zo snel mogelijk schriftelijk aansprakelijk stellen. Dit kan via het schadeformulier. Alle ‘redelijke’ kosten kun je op de aansprakelijke partij verhalen, óók die van juridische bijstand. Vergeet daarbij niet om beide telefoonnummers te noteren die van de tegenpartij en die van de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij.